torsdag, april 21, 2011

Quick, quick!

Eftersom jag använder min egen blogg som utgångspunkt för att läsa andras bloggar är jag här, och har inte tid, men ville ändå "touch base".
Snart är det påsk, och jag håller på att bli galen. Galen på mig själv som säger ja till lite för mycket, galen för att det inte är första gången... Never mind!
Så snart mina åtaganden är över ( lunch, middag och frukost för visiterande danska golfare...) Samt en em middag, och ett cocktailparty...) skall jag chilla så fett att det inte finns ord!
Tills dess passar jag på att önska mina närmast sörjande en Glad Påsk, och Hurra! för första Maj!

2 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

Haha. Jag känner igen det där. Varför sade jag ja? Varför har jag inte lärt mig? Middag för danska golfare - då hade jag rymt scenen. Men det är nog inte ett alternativ för dig. Du fixar det.
Och så blir det jättetrevligt när det är gjort.
GT i solen. Glad påsk, säger jag, även om jag tror att man egentligen inte ska säga det förrän på söndag. Ska undersöka saken.

Country Girl sa...

Jag fattar inte varför en tuffing som du inte kan säga nej oftare, Danette! And it makes me wonder... Du kanske inte alls har lust att tillbringa en vecka hos mig, du kanske bara inte kan säga nej när jag föreslår!?

By the way - jag har fixat tid hos min tandläkare i Mölndal den 23 juni, så jag tänkte - om du verkligen VILL - komma upp på onsdagen, stanna till torsdag, gå till tandläkaren och sedan köra söderut med dig och mixie i bagaget.